; }

суботу, 11 червня 2016 р.

«Зійдуть мої пісеньки, як рута…"


Де я тії пісеньки подію,
Що розраду в серце моє ллють?
Хіба між квітами посію,
Хай поміж ними розцвітуть.
Зійдуть мої пісеньки, як рута,
Неначе ряст, розквітнуть навесні.
І як я вже буду позабута,
То цвістимуть пісеньки мої.
                                           Марійка Підгірянка.
      Люблять діти творчість поетеси з лагідним псевдонімом Марійка Підгірянка, яка вплела свою гірську квітку поезії в розмаїтий веселковий вінок України.Поезія М. Підгірянки, як кришталева вода, що вгамовує спрагу як дітям так і дорослим.  Від її поезії люди стають дорослішими, душею багатшими. Чарівна  краса гуцульського краю, патріотична гордість за свою Батьківщину вдало вплетені в канву її поетичного імені. Більшість творів поетеса написала для дітей. Основні мотиви її віршів – мрії про краще майбутнє народу, оспівування краси рідного краю, природи Карпат.
   10 червня в бібліотеці – філії для дітей смт. Королево з учнями 5-А класу (вчитель – філолог Токач В.І.) було проведено поетичну годину «Зійдуть мої пісеньки, як рута…» по творчості Марійки Підгірянки. Вірші «Світанки», «Вечір», «Моя земелько» із збірки «Відгуки душі» читали: Стрижак Софія, Коста Юліанна, Шевчук Тетяна, Василиняк Кароліна, та сестрички Аліна , Евеліна Сабов. Прослухали пісні на слова Підгірянки М. такі, як «Ластівочко мила», «Місяць і зорі», «Смерічка».
  Дуже всім сподобалось виконання пісні Шевчук Тетяни та книжкова виставка «Хочете багато знати, діточки, не лінуйтесь брати в руки книжечки» ще   переглянули  відео  «Марійка Підгірянка». Подобаються вірші Марійки Підгірянки, бо написані  вони щиро, від душі і з великою любов’ю до України.








































Немає коментарів: